Uppdatering

Hej godingar! :D

Har försökt spela in ett videoinlägg till er ett bra tag men aldrig fått vara ifred pga Alexandra. Det jag skulle förklara för er i videon är att jag ska ut och plåtas om en liten stund! Kommer laddas upp bilder här senare ikväll eller imorgon. Även gått 5 km med Patrik idag! Svett är hett! Börjar komma igång rejält nu med träning! 
 Här ser ni ett litet försök från när jag spela in men blev störd. 
 
Erica Nylund - DIP DYE FREAK! » 2012-10-29 | 17:04:45
URL: http://byericanylund.blogg.se

klickar in & önskar dig en fortsatt trevlig måndag!
planer för kvällen ännu sötnos? :)

Emma » 2013-01-27 | 15:26:19
URL: http://emmaeriica.webblogg.se

Hej! Allt bra med dig?
Du hade kommenterat min blogg för ett tag sedan men jag har inte haft tid eller orken till att svara på den förns nu. Har haft fullt upp!

Mammas operation, skolan, bråk osv. Massvis med stress har det varit men nu är jag tillbaka och jag undrar om du skulle vilja ställa en eller några frågor i frågestunden jag har just nu.

http://emmaeriica.webblogg.se/2013/january/fragestund.html

skulle vara jätte roligt att få svara på frågan/frågorna dina. Det kan handla om precis allt :)

Förlåt igen för sent svar och förlåt om du inte vill ha såna här kommentarer.

Emma / emmaeriica.webblogg.se



Innan du kommenterar läs det här:
- IP adress kan spåras.
- Hot m.m polisanmäls.
- Breath, think then write. Behave.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback